ПАВЛО РОЖЕНКО: ОДНИМ З ІНДИКАТОРІВ РОБОТИ ВЛАДИ Є ЕФЕКТИВНІСТЬ І ЯКІСТЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

На цьому наголосив в.о. голови райдержадміністрації Павло Роженко під час апаратної наради, де розглянули питання роботи із зверненнями громадян у Тростянецькій районній державній адміністрації в І кварталі 2014 року.

Керівник зазначив, що забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади, є реальним відображенням роботи представників влади на місцях, крім того, ефективна робота у цьому напрямку дозволяє працювати на упередження, уникати напруження у громадськості та вчасно реагувати на проблемні ситуації.

Олена Мільченко розповіла, що протягом І кварталу 2014 року до райдержадміністрації  надійшло 49 звернень ( у 2013р.  за відповідний період – 110 звернень), а саме :  20 письмових  звернень  ( у 2013р.- 44 звернення), на особистому прийомі – 29  ( у 2013р.- 66 звернень), з них за місцем проживання – 25 звернень. Всього звернулося 120  громадян.

Під час звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту і складає 27,5 відсотка (14 звернень), у минулому році –30,6% (34 звернення). Більшість звернень стосувались питань підвищення рівня соціального захисту населення,  виплати соціальних допомог та  грошових компенсацій, пенсійного забезпечення. В роботі райдержадміністрації вирішення соціальних питань було і залишається  одним із пріоритетних. 

З метою зменшення кількості звернень громадян до органів виконавчої влади вищого рівня, в Тростянецькій райдержадміністрації проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом з використанням прямих телефонних ліній, засобів масової інформації, громадських приймалень з надання правової допомоги населенню.