ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – ІНДИКАТОР РОБОТИ ОРГАНІВ ВЛАДИ

На цьому наголосив виконуючий обов’язки голови Тростянецької райдержадміністрації Павло Роженко під час апаратної наради, де розглянули питання роботи зі зверненнями громадян у відділі освіти.

Керівник зазначив,  що забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади, є реальним відображенням роботи представників влади на місцях, крім того, ефективна робота у цьому напрямку дозволяє працювати на упередження, уникати напруження у громадськості та вчасно реагувати на проблемні ситуації.

Із доповіддю про стан роботи зі зверненнями громадян у відділі освіти Тростянецької райдержадміністрації виступив в.о. начальника відділу Петро Кузуб.

Підводячи підсумки, Павло Роженко наголосив на потребі «гарячої» телефонної лінії при відділі освіти з метою заощадження часу громадян, які звертаються до відділу. Робота зі зверненнями громадян — це важлива складова діяльності кожної державної установи, спрямована на забезпечення захисту прав та законних інтересів громадян.