У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВПРОВАДЖУЄТЬСЯ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС «СОЦІАЛЬНА ГРОМАДА»

Керівники Департаменту соціального захисту облдержадміністрації провели навчання з посадовими особами новоутворених ОТГ з питань впровадження програмного комплексу «Соціальна громада»

Для організації надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям усіх територіальних громад із застосуванням електронного документообігу Міністерством соціальної політики України прийнято наказ від 22 січня 2020 р. № 45 «Про підключення до програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».

Усі громади, що утворилися на території Сумської області, а їх 51, мають у найближчий термін долучитися до системи «Соціальна громада».

На сьогодні до програмного комплексу «Соціальна громада» приєдналася 21 громада, із них 18 – успішно працюють.

До уваги учасників засідання представлена карта перспективного плану діяльності установ у 2021 році, де зображені діючі установи, ті, що планується створити та ті, в яких запроваджено співфінансування.

Під час навчання начальник відділу соціальних гарантій Валентина СОБОЛЄВА зосередила увагу присутніх на тому, що заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики, з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

З 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг.

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 року посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу, а саме заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами після формування електронної справи у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.

Підбиваючи підсумки навчання, директор Департаменту соціального захисту Михайло ДУБРОВСЬКИЙ наголосив, що соціальні послуги необхідно надавати в повному обсязі, попри проведення реформ у соціальній сфері.