ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!!!

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт та переїздом до іншого приміщення 18.10.2018  Центр надання адміністративних послуг не буде здійснювати прийом громадян та видачу документів.

    19.10.2018 Центр надання адміністративних послуг розпочне свою роботу у звичному режимі за адресою:   м. Тростянець, вул. Вознесенська, 2,   приміщення  Відділу з питань державної реєстрації Тростянецької міської ради, контактний телефон (05458) 5-12-72.

Дякуємо за порозуміння!!!

До уваги суб’єктів звернення!!! Щодо процедури уклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-ти або 45-ти річного віку.

Інформуємо, що наказом Міністерства внутрішніх справ України від 01.03.2018 №161, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 березня 2018 р. за №352/31804, з 17 квітня 2018 року визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 13 квітня 2012 року №320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України», яким була передбачена процедура уклеювання фотокартки при досягненні особою віку 25-ти або 45-ти річного віку до паспорта громадянина України зразка 1994 року.

Результати роботи Центру надання адміністративних послуг Тростянецької РДА протягом 2017 року

Протягом звітного періоду Центром проведено ряд заходів, які позитивно вплинули на забезпечення ефективного, якісного та прозорого надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

В приміщені Центру створені належні та комфортні умов для надання якісних адміністративних послуг, як для суб’єктів звернення так і для працівників Центру.Вхід до приміщення Центру облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення Центру має зону очікування та інформування, зону обслуговування, закриту частину для обробки документів та кімнату для зберігання документів (архів). Поряд з приміщенням розташоване місце для паркування автомобілів. В зоні очікування та інформуваннярозміщений рецепшин, де диспетчер-консультант встановлює причини звернення суб’єкта звернення до Центру, надає консультації з різних питань, які відносяться до компетенції Центру, направляє до адміністраторів Центру за напрямками їх функціональних обов’язків,  приймає заходи щодо запобігання утворення черг. Також в  приміщені Центру розміщено 6 інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв необхідних для отримання адміністративних послуг, переліком документів необхідних для отримання адміністративних послуг, та інформаційними і технологічними картками адміністративних послуг. Для зручності відвідувачів є доступ до мережі Інтернет,розташовані  зручні місця для сидіння.

ДО ВІДОМА СУБ'ЄКТІВ ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Інформуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворено Головний сервісний центр МВС як міжрегіональний територіальний орган МВС (ГСЦ МВС). Крім цього постановою Уряду утворено 26 територіальних органів з надання сервісних центрів МВС - регіональні сервісні центри МВС (РСЦ МВС), до складу яких входить 150 територіальних сервісних центрів МВС (ТСЦ МВС).

До уваги суб’єктів господарювання!!!

Головне територіальне управління юстиції у Сумській області інформує, що 23 лютого 2017 року Міністерство юстиції України на всеукраїнському рівні презентувало сервіс "Он-лайн будинок юстиції", завдяки якому з'явилась можливість скористатися послугою реєстрації громадського об'єднання в он-лайн режимі. Сервіс працює за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

Додатково повідомляємо, що завдяки даному ресурсу можна також зареєструвати приватне підприємство, ЗМІ, отримати електронний цифровий підпис або виписку з реєстру.

Щоб скористатися усіма можливостями сервісу, необхідно зареєструватись за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/register

Крім цього повідомляємо, що 1 липня 2017 року спливає термін приведення у відповідність до вимог Податкового законодавства установчих документів громадських об’єднань.