Районна газета

Центр надання адміністративних послуг

Оновлено:13 березня 2017 року

Центр надання адміністративних послуг

 знаходиться за адресою:          

м. Тростянець, вул. Миру, 6 (колишнє приміщення «Брокбізнесбанку»), контактний телефон 6-62-90.

 

 

Графік роботи

ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ

понеділок, вівторок, четвер — з 8.00 до 17.15 год.,

середа — з 8.00 до 20.00 год.,

п'ятниця — з 8.00 до 16.00 год.

Графік прийому суб'єктів звернення адміністраторами Центру здійснюється щодня крім суботи, неділі та святкових днів з 9-00 до 16-00 год. без перерви на обід.

 

 

 

Прийом та видача документів здійснюється

  відповідно до графіка роботи Центру

Адміністратор - Давидова Олена Вікторівна

Адміністратор - Сайко Олена Анатоліївна

Адміністратор - Білоконь Лідія Володимирівна

Адміністратор - Сєнченко Олена Миколаївна

Керівник Центру надання адміністративних послуг,  державний адміністратор -  Андрух Світлана Вікторівна

тел. (05458)6-62-90

ел. адреса: < Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. >


ДО ВІДОМА СУБ'ЄКТІВ ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Інформуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворено Головний сервісний центр МВС як міжрегіональний територіальний орган МВС (ГСЦ МВС). Крім цього постановою Уряду утворено 26 територіальних органів з надання сервісних центрів МВС - регіональні сервісні центри МВС (РСЦ МВС), до складу яких входить 150 територіальних сервісних центрів МВС (ТСЦ МВС).

До уваги суб’єктів господарювання!!!

Головне територіальне управління юстиції у Сумській області інформує, що 23 лютого 2017 року Міністерство юстиції України на всеукраїнському рівні презентувало сервіс "Он-лайн будинок юстиції", завдяки якому з'явилась можливість скористатися послугою реєстрації громадського об'єднання в он-лайн режимі. Сервіс працює за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

Додатково повідомляємо, що завдяки даному ресурсу можна також зареєструвати приватне підприємство, ЗМІ, отримати електронний цифровий підпис або виписку з реєстру.

Щоб скористатися усіма можливостями сервісу, необхідно зареєструватись за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/register

Крім цього повідомляємо, що 1 липня 2017 року спливає термін приведення у відповідність до вимог Податкового законодавства установчих документів громадських об’єднань.

Кабінет Міністрів України підтримав проект змін до Закону України «Про адміністративні послуги»

12 квітня Кабінет Міністрів України підтримав проект змін до Закону України „Про адміністративні послуги”. Зміни були ініційовані Міністерством економічного розвитку і торгівлі України для того, щоб удосконалити процес надання адміністративних послуг населенню та уточнити деякі аспекти створення та організації роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Основне нововведення - декларативний принцип у процесі надання адміністративних послуг. Це означає, що відтепер для отримання деяких дозвільних документів достатньо буде лише надіслати звернення до відповідного ЦНАП. Погоджувальні процедури здійснюються без участі заявника і у випадку відсутності заперечень погоджувальних органів протягом 10 днів послуга буде вважатись наданою.