Економічний розвиток

ІНФОРМАЦІЯ ОНОВЛЕНА 11.10.2019 РОКУ

ДОВІДКА ПРО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗА СІЧЕНЬ-СЕРПЕНЬ 2019 РОКУ

Адміністративний центр району - місто Тростянець, розташоване за 60 км від обласного центру. Загальна площа території району – 1048,0 кв. км. Чисельність наявного населення у Тростянецькому районі в цілому станом на 01.08.2019 складає 33,646 тис. осіб (за даними Головного управління Статистики у Сумській області).

Голова Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області  – Сипко Олег Дмитрович.

ШАНОВНІ ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНИХ КОМІТЕТІВ, УПОВНОВАЖЕНІ ОСОБИ (2)

19.09.2019 р. прийнято Закон України «Про публічні закупівлі» у новій редакції.

З метою підготовки до застосування положень нового закону, Сумська торгово-промислова палата запрошує членів тендерних комітетів та уповноважених осіб на комплексне навчання з питань публічних закупівель на тему: “Ефективне проведення публічних закупівель”, яке відбудеться 21-22 жовтня 2019 року в м. Суми, за адресою: м. Суми, вул.Іллінська, 7А (ВЦ “Іллінський, 2 поверх, зал №3).

Час навчання щоденно: з 09:30 до 15:30 (програма додається).

Під час навчання будуть розглянуті процедури закупівель із урахуванням актуальних змін до законодавства та питання успішного проведення закупівель, зокрема:

ДОВІДКА ПРО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗА СІЧЕНЬ-ЛИПЕНЬ 2019 РОКУ

Адміністративний центр району - місто Тростянець, розташоване за 60 км від обласного центру. Загальна площа території району – 1048,0 кв. км. Чисельність наявного населення у Тростянецькому районі в цілому станом на 01.07.2019 складає 33,679 тис. осіб (за даними Головного управління Статистики у Сумській області).

Голова Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області  – Сипко Олег Дмитрович.

21-22 ВЕРЕСНЯ 2019 ВІДБУДЕТЬСЯ ПРАКТИЧНИЙ ТРЕНІНГ «ОСНОВИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ»

Повідомляємо, що 21-22 вересня 2019 року відбудеться практичний тренінг «Основи digital/цифрового маркетингу».

До участі запрошуються власники, менеджери та спеціалісти мікро-, малого та середнього бізнесу, які цікавляться (займаються) питаннями просування власної продукції шляхом використання цифрових каналів (соцмережі, сайти і т. д.).