ОТГ, ЯКІ НАДАЮТЬ СОЦІАЛЬНУ ПІДТРИМКУ СВОЇМ МЕШКАНЦЯМ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ, ОТРИМАЮТЬ ГРОШОВУ КОМПЕНСАЦІЮ ВІД ДЕРЖАВИ

Сьогодні одним з пріоритетних напрямів удосконалення системи соціального захисту населення є наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців усіх об’єднаних територіальних громад та передача функцій з прийняття заяв та документів громадян для призначення соціальної підтримки на базовий рівень

З метою надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям ОТГ із застосуванням електронного документообігу упроваджується Програмний комплекс „Інтегрована інформаційна система „Соціальна громада” (далі – Програмний комплекс).

Програмний комплекс дозволяє забезпечити прийом первинних документів від громадян на призначення 67 найпопулярніших соціальних допомог, житлових субсидій, пільг в ОТГ за місцем їх проживання та передавати їх в електронному вигляді органам соціального захисту населення райдержадміністрацій, що суттєво спрощує і пришвидшує обмін та опрацювання інформації.

 Це також надає зручність для мешканців ОТГ, особливо віддалених від районних управлінь соціального захисту населення. На сьогоднішній день до програмного комплексу вже успішно приєднались 147 ОТГ.

 Розширення застосування електронних сервісів набуває надзвичайної важливості, зокрема в умовах введення на усій території України надзвичайної ситуації та карантину з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

❗️Державним бюджетом на 2020 рік вперше передбачено бюджетну програму „Компенсація частини витрат на здійснення заходів з реалізації державних програм соціального захисту населення”, відповідно до якої буде здійснюватися грошова компенсація виконавчим органам сільських, селищних, міських рад ОТГ за прийняті з використанням Програмного комплексу електронні справи, із розрахунку 15 грн за кожну прийняту електронну справу. Обсяг видатків за бюджетною програмою на 2020 рік складає 10 млн грн.