НАВЧАЄМОСЯ ВПРОВАДЖУВАТИ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
З метою посилення впливу на забезпечення якості діяльності педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних установ району щодо розвитку творчих здібностей школярів 25 вересня 2013 року на базі Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 5 проведено районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи з теми «Науково-методичне керівництво процесом виховання інтелектуально творчого учня в умовах сучасного загальноосвітнього навчального закладу».
Участь у роботі семінару взяв перший заступник голови Тростянецької районної державної адміністрації Павло Роженко, який у своєму виступі окреслив коло пріоритетних напрямків роботи з підтримки інтелектуально обдарованих учнів, організації роботи районного центру інтелектуального розвитку школярів (проектна ідея, реалізація якої передбачена у 2014 році), розвитку позашкільної освіти як складової реалізації соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича «Діти – майбутнє України».
У рамках семінару висвітлені наступні питання:
- науково-теоретичні аспекти організації навчально-творчої діяльності школярів;
- реалізація інноваційного підходу в організації навчально-дослідницької діяльності учнів – членів Малої академії наук України;
- створення освітнього середовища навчального закладу як сучасного інноваційного простору для реалізації програм профільного навчання.
Учасники семінару відвідали відкриті уроки вчителів навчального закладу – урок математики у 9-А класі та інформатики у 8-А класі, обговорили з педагогами особливості організаційно-педагогічної діяльності у класах із поглибленим вивченням навчальних предметів, дали високу оцінку діяльності педагогів із реалізації під час проведення відкритих уроків технології навчально-творчої діяльності особистості.
Показ сучасних кабінетів хімії та фізики, створених перед початком нового 2013-2014 навчального року, також залишив незабутні враження. Адже база навчальних кабінетів дозволяє активно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, забезпечувати якісну організацію експериментальної роботи, формування в учнів практичних навичок, проведення сучасних видів контролю навчальних досягнень школярів.
У ході підведення підсумків районного семінару-практикуму заступники отримали «домашнє завдання» – опрацювати концептуальні основи технології навчально-творчої діяльності, проаналізувати особисту педагогічну діяльність на відповідність сучасним вимогам щодо організації роботи з розвитку творчих здібностей дітей, здійснювати науково-методичний супровід роботи з інтелектуально-обдарованими учнями у період їх активної підготовки до Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін.