Районна газета

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В I КВАРТАЛІ 2018 РОКУ ГОВОРИЛИ НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ ПРИ ГОЛОВІ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Під час апаратної наради на чолі з головою Тростянецької районної державної адміністрації Олегом СИПКОМ про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Тростянецькій районній державній адміністрації в I кварталі 2018 року доповідала Олена МІЛЬЧЕНКО – начальник відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян районної державної адміністрації
Олена Борисівна доповіла, що в районній державній адміністрації забезпечені умови для реалізації громадянами конституційних прав на письмове звернення, особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, участі за бажанням заявників у перевірці поданих звернень.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 16 звернень (у 2017 році за відповідний період – 26 звернень), а саме: 7 письмових звернень (у 2017 році - 10 звернень), на особистому прийомі – 9 (у 2017 році - 16 звернення), з них за місцем проживання – 4 звернення. Всього звернулося 22 громадянина, порушено 17 питань. Вирішено позитивно 15 звернень (93,8%).
В районній державній адміністрації вживаються заходи щодо надання допомоги у вирішенні життєвих проблем пільгових категорій громадян. Від інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, учасників ВВВ, ветеранів праці та пенсіонерів, одиноких матерів та багатодітних сімей надійшло 4 звернення (2017 році - 6 звернень), що становить 25 % від загальної кількості звернень (в порівнянні з минулим роком кількість цих звернень збільшилась на 1,3%). Категорію громадян пільгового контингенту турбують питання соціального забезпечення та житлової політики. Такі звернення перебували на особливому контролі, вживались заходи для позитивного їх вирішення. Вирішено позитивно 3 звернення (75%).
Протягом І кварталу 2018 року найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту і складає 37,5 % (6 звернень), у минулому році – 76,9% (20 звернень). Більшість звернень стосувались питань підвищення рівня соціального захисту населення, виплати соціальних допомог та отримання матеріальної допомоги. В роботі райдержадміністрації вирішення соціальних питань було і залишається одним із пріоритетних. 
Особливе значення надається проведенню прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації. Особистий прийом проводиться регулярно, у встановлені графіком дні та години. Відповідно до затвердженого графіку здійснювали прийом громадян з особистих питань в І кварталі 2018 року виконуючий обов’язки голови, заступник голови та керівник апарату Тростянецької районної державної адміністрації. Проводиться щоденний прийом громадян працівником відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Тростянецької райдержадміністрації. 
В районній державній адміністрації забезпечений належний розгляд звернень громадян, що надходили з урядової телефонної «гарячої» лінії, відповідно до Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи «Сумський обласний контактний центр». Протягом І кварталу 2018 року на виконання до райдержадміністрації з урядової телефонної «гарячої» лінії надійшло 48 звернень (в 2017 році за відповідний період надійшло 142 звернення). Всі звернення вирішені у передбачені законом терміни.
З метою зменшення кількості звернень громадян до органів виконавчої влади вищого рівня, в Тростянецькій райдержадміністрації проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом з використанням прямих телефонних ліній, засобів масової інформації, громадських приймалень з надання правової допомоги населенню. Протягом І кварталу 2018 року за безоплатною правовою допомогою до районної державної адміністрації звернулося 11 громадян та 5 громадян отримали безоплатні консультації в консультативному пункті.