ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НЕ ПРИПИНЯЄТЬСЯ НАДАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ У РАЗІ ЇХ НЕОПЛАТИ АБО ОПЛАТИ НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ
![]() |
Це передбачає Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» За словами прессекретаря відділу по роботі на конкурентному ринку ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» Наталії ГОНЧАРОВОЇ, є кілька видів роботи з боржниками: відправка смс-повідомлень з проханням оплатити рахунок за електроенергію; автоматизований обдзвон клієнтів; направлення листів-претензій (письмові вимоги щодо необхідності здійснення розрахунків за використану електроенергію готують і відправляють споживачам фахівці центрів обслуговування клієнтів). Якщо споживач не намагається врегулювати питання заборгованості, постачальна компанія надає попередження про припинення електроживлення. |
За умови, що жоден із важелів впливу не спрацював, борг стягується у судовому порядку.
«Під час карантину «ЕНЕРА СУМИ» не здійснює заходів з припинення електропостачання побутовим споживачам. Однак тимчасова заборона на знеструмлення населення зовсім не означає, що можна забути про рахунки за світло, – підкреслила Наталія Гончарова. – Своєчасні розрахунки за спожиту електроенергію під час карантину вкрай важливі. Просимо не зловживати відсутністю штрафних санкцій і своєчасно сплачувати за надані вам послуги. Не накопичуйте борги, аби уникнути проблем зі здійсненням платежів у подальшому».
Відео: https://www.facebook.com/1438029333168005/videos/3860528120702142