ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Відділ правової, мобілізаційної роботи та управління персоналом апарату Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області в порядку інформування доводить до  відома,  що на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції  розміщене роз’яснення  відповідно до якого,   Національне агентство з питань запобігання корупції роз’яснило питання щодо зміни електронної поштової скриньки (втрата доступу, пароля, блокування, інше). Інформація з’явилась у прес-службі НАЗК в Facebook

«Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі необхідно:

— авторизуватися в Реєстрі декларацій: за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;

— після надходження на нову поштову скриньку листа «Зміна E-mail | Єдиний державний реєстр декларацій» перейти за вказаним посиланням, повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».

Звертаємо увагу, що у полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.

Більше роз’яснень можна знайти на офіційному веб-сайті НАЗК у розділі «Рекомендації прироботі з ЄДРД», — йдеться у повідомленні.