ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ПОВІДОМЛЯЄ

За січень місяць 2016 року  до  місцевих бюджетів Тростянецького району  надійшло 17313,3 тис.грн., з них власних та закріплених доходів 5076,4 тис.грн.  та офіційних трансфертів – 12236,9 тис.грн.

Освітньої та медичної субвенції надійшло з державного бюджету в сумі 3981,3 тис.грн. Субвенцій з державного бюджету на виплату пільг та субсидій надано в сумі 7183,4 тис.грн.

Іншої субвенції надійшло в сумі 1054,7 тис.грн.

Рівень виконання затверджених показників власних та закріплених доходів склав 101,3%. У порівнянні з  відповідним періодом минулого року власних доходів надійшло  на  1587,1 тис.грн. більше.

По основному податку, що в структурі власних доходів займає 53,0%, податку на доходи фізичних осіб виконання склало 100,4%, або фактично надійшло 2692,9 тис.грн., що на 789,6 тис.грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

Плати за землю, що займає 27,0% в структурі надходжень, надійшло 1371,3 тис.грн., або на 324,3 тис.грн. більше ніж за січень 2015 року. Приріст надходжень складає 31,0%.

До 16 сільських рад зараховано власних та закріплених доходів в сумі 1392,7 тис.грн., що становить 116,8% плану звітного періоду. Виконання затверджених показників забезпечили всі сільські ради, окрім Мащанської с/р  - 88,0%, сума недовиконання 1,3 тис.грн. та Станівської с/р – 63,1%, сума недовиконання 28,2 тис.грн.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по сільським радам зросли на 443,1 тис.грн.. Зросли надходження по всім сільським радам, окрім Буймерської с/р ( - 13,5 тис.грн.).

До міського бюджету зараховано власних доходів 977,1 тис.грн. при плані 1113,4 тис.грн., виконання становить 87,8%, та на 38,4 тис.грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

До районного бюджету надійшло власних доходів 2706,6 тис.грн., що становить 100,1% планових призначень та на 1105,7 тис.грн. більше ніж у минулому році.  З районного бюджету надано субвенцій на утримання об’єктів соціально-культурної сфери в загальній сумі 1050,0 тис.грн., з них сільським радам – 482,2 тис.грн. та міській раді – 567,8 тис.грн.