Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України та як ним користуватися

Пенсійний фонд надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на пенсійні права громадянина.
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

  У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
• формування запитів на попередню підготовку документів
• можливість подачі скарг
• запис на прийом до фахівців Фонду
• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

Звернувшись до послуг, які надаватимуться через веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.

Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись з умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік тощо.

Як зареєструватися на веб-порталі ПФУ

Для Вашої зручності процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена.

Для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно виконати наступні кроки:

1. Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву, яку Ви можете оформити вдома, зайшовши на сайт :http://portal.pfu.gov.ua в розділ «Нормативні документи» і обравши необхідну форму заяви:

  • Для громадянина;
  • Для юридичної особи (страхувальника).

Проте, фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні. З відповідною заявою Вам необхідно звернутися в територіальний підрозділ Пенсійного фонду за місцем пенсійного обліку та надати документ, який засвідчує особу.

Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду.

Після чого друкується розписка про одержання заяви особою або страхувальником, а також (важливо !!!)«реєстраційний код».

Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!

Завершити реєстрацію необхідно зайшовши на Веб-портал Пенсійного фонду в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua) та обравши пункт меню «Реєстрація на порталі».

Заповніть реєстраційну форму. На введену Вами адресу електронної пошти прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації.

Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації, після чого на Веб-порталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного Фонду.

Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі «Вхід».

Начальник управління Пенсійного фонду україни в Тростянецькому районі Світлана Григорєва