РАЙОННА ТВОРЧА ГРУПА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ – СТВОРЮЄ ОСВІТНІ РЕСУРСИ

Для забезпечення якісного впровадження нового державного стандарту та вдосконалення педагогічної майстерності вчителів початкових класів другий рік працює творча група у складі досвідчених учителів із науково-методичної проблеми «Розробка системи уроків із природознавства для 1 класу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій».

Сьогодні інформаційно-комунікаційні технології розглядаються як важливіший компонент загальної освіти, який відіграє велику роль у розв’язанні пріоритетних завдань навчання та виховання, у формуванні цілісного світогляду, навчальних, комунікативних та комунікаційних навичок, основних психічних якостей учнів. Тож, у ході засідання творчої групи, яке відбулося 19 вересня 2013 року на базі районного методичного кабінету, членами методичної спілки було розглянуто питання щодо особливостей впровадження ІКТ в роботу початкової школи.

Теоретичну частину засідання провела керівник творчої групи, вчитель початкових класів Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 Міщенко І.А. яка зазначила, що програма першого класу побудована на дослідницькому принципі, а навчальний предмет «Природознавство» виконує важливу пропедевтичну функцію: сприяє підготовці дітей до вивчення у школі інших природничих дисциплін. Ця підготовка здійснюється як по лінії змісту, так і по лінії розвитку особистісних якостей і навичок навчальної праці.

Досвідом впровадження ІКТ поділилися вчителі початкових класів Бєлокопитова Л.В.(вчитель Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5), Линник О.М.( вчитель Кам`янського НВК) та Подоляк Ю.С.( вчитель Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2), які презентували свої розробки до розділу «Рідний край». Задачею на останнє засідання буде – створити освітній ресурс – мультимедійні уроки природознавства до розділу «Рідний край».

Всі учасники зібрання твердо переконані, що кожен педагог – це дослідник, який перебуває у нескінченному пошуку оптимальних шляхів розвитку навчально-виховного процесу.