Школярі Тростянеччини «знайшли себе у маркетингу»

Рисунок1З метою стимулювання інтелектуального та культурного розвитку молоді, а також підвищення її соціальної активності та залучення молоді до вирішення гострих соціальних та економічних проблем держави та міста, за ініціативою кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету за підтримки управління освіти і науки Сумської міської ради та Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації на базі Сумського державного університету був проведений Всеукраїнський конкурс проектів «Знайди себе у маркетингу!». У конкурсі взяли участь учні 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Сумщини та студенти закладів освіти І-ІІ рівнів акредитації. До організаційного комітету конкурсу надійшло більше 50 робіт від 127 учасників з України. Учасники мали змогу представити командні роботи і змагалися у трьох номінаціях:

  • проект «Моя школа»проект, який повинен містити ідеї щодо підвищення іміджу власної школи (змінення шкільної форми, створення унікального логотипу, відеоролику про шкільне життя, вчителів, будь-що, що зможе доказати, що ваша школа є найкращою в Україні);
  • соціальний проектпередбачав розкриття, вирішення та запобігання сучасних соціальних проблем за допомогою маркетингових інструментів;
  • комерційний проектпроект, який може бути створено для існуючого або неіснуючого товару або послуги.

Конкурс складався з відбіркового етапу та фіналу, де було презентовано 20 робіт. Його суддями були викладачі кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету, серед яких Ілляшенко Сергій Миколайович, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу, Божкова Вікторія Вікторівна – доктор економічних наук, професор, викладач кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету та ін.

Активними учасниками даного конкурсу є учні Тростянецької СШ І-ІІІ ст. № 5 (педагог-наставник Лучанінова Оксана Сергіївна, учитель економіки) та Білківської ЗОШ І-ІІІ ст. (педагог-наставник Капелько Ілона Іванівна, учитель економіки), які у цьому році взяли участь у номінаціях «Моя школа» (Тростянецька СШ І-ІІІ ст. № 5), «Соціальний проект» і «Комерційний проект» (Білківська ЗОШ І-ІІІ ст.) та успішно пройшли до його фіналу.

Змагаючись 17 лютого 2016 року у фіналі, команда учнів Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 у складі Бабич Ангеліни, Бурлаки Оксани та Потєхіної Валерії посіла ІІІ- є місце (І та ІІ місця не визначалися!).

На церемонії урочистого закриття змагань із маркетингу нашим учням вручено цінні подарунки, сертифікати учасників, подяки за глибоке опрацювання, осмислення теми та стійку соціальну позицію.

Приєднуючись до висновків і вражень журі та оргкомітету всеукраїнського конкурсу, і ми вітаємо школярів та їх наставників із успіхом!

Разбєйко Людмила Василівна, методист

з навчальних дисциплін

КЗ ТРР «Районний методичний центр»