(НЕ)КОНФЕРЕНЦІЯ ЗІ ЗНАКОВИМИ ТЕЗАМИ ТА ДИСКУСІЙНИМИ ПИТАННЯМИ: НОВА ОСВІТА – СПІВПРАЦЯ ЧИ ВІДЧУЖЕННЯ?

Міні-EdCamp (не)конференція, організаторами  якої виступили комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та громадська організація  «Біоетика»,  23 березня 2019 року об’єднала всіх, у кого є свій погляд на актуальні освітні питання

До участі в панельній дискусії в рамках заходу запрошено директора Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторію ГРОБОВУ, ректора комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юрія НІКІТІНА,  менеджера Сумської регіональної дирекції Національної суспільної телерадіокомпанії, голову громадського фонду «Суми» Олександра ТАКУЛУ, заступника директора з навчально-виховної  роботи Сумської гімназії № 1 Ларису СИМОНЕНКО, а також спікерів та експертів.

Після оперативного спілкування зі спікерами (Speed geeking) робота продовжилася в локаціях, яких налічувалось 7: «Рукавичка для людей з інвалідністю», «Рамковий вулик», «Рідкий струменевий скальпель», «Плямистий камуфляж», «Правило Чаргаффа – ключ до ДНК», «Крани Анатолія Кокуша – «українська рука» у Голівуді», «Іон Деген: перша у світі операція з реплантації».

У першій експертній панелі працювали спікери: Ольга СЕМКО («Комунікація як один із основних елементів побудови якісної інклюзивної освіти»); Андрій ОТРІШКО, Євгеній КЛОПОТЕНКО («Культура харчування в НУШ: через діалог до змін світогляду»); Ганна ГУБЕНКО («Недискримінаційна мова та нівелювання стереотипів у побудові комунікацій»); Алла ВОЗНЮК («Інноваційні техніки налагодження конструктивної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу»); Тетяна НЯНЬКІНА («Канікули всередині нас»); Галина КОЛОМІЄЦЬ («Комунікація та взаємодія у команді: всеукраїнські проекти»); Юлія КОПНІНСЬКА-ПЕТРИЧЕНКО («Демократична школа: цінності, діалог та відповідальність»).

Другу експертну панель модерували: Аня ЛОНГЕ («Молодь дебатує – проект чи навичка?»); Ольга ДАШКІНА, Юлія КОТЕНКО (відкритий урок із фізики, німецької мови та елементами мистецтва); Марья НЕСТЕРОВА («Цінності соціальної згуртованості в тріаді «школа – ЗВО – суспільство»); Лариса ГИЛЬОВА («Партнерська модель педагогічних стосунків: 4 сходинки до розуміння»); Карстен ГРЮНВАЛЬД («Учитель та учень на рівних»); Дар’я ЧЕРЕНЩИКОВА («Ризики професії, можливості роботи»).