ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ: ЯК ЗМІНИТИ МІСЦЕ ГОЛОСУВАННЯ?

31 березня 2019 року в Україні відбудуться президентські вибори. Реалізуючи всеукраїнську правопросвітницьку кампанію «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ!», спеціалісти юстиції Сумщини з’ясували ще одне із питань, яке є актуальним та хвилює громадян – зміна місця голосування.

ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ЗВЕРНЕННЯ!!!

Відповідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23.05.2017 №262 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення» змінено бланк заяви  щодо отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Надалі просимо подавати заяви на оновленому бланку

Бланк  заяви додається.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!!!

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт та переїздом до іншого приміщення 18.10.2018  Центр надання адміністративних послуг не буде здійснювати прийом громадян та видачу документів.

    19.10.2018 Центр надання адміністративних послуг розпочне свою роботу у звичному режимі за адресою:   м. Тростянець, вул. Вознесенська, 2,   приміщення  Відділу з питань державної реєстрації Тростянецької міської ради, контактний телефон (05458) 5-12-72.

Дякуємо за порозуміння!!!

До уваги суб’єктів звернення!!! Щодо процедури уклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-ти або 45-ти річного віку.

Інформуємо, що наказом Міністерства внутрішніх справ України від 01.03.2018 №161, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 березня 2018 р. за №352/31804, з 17 квітня 2018 року визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 13 квітня 2012 року №320 «Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України», яким була передбачена процедура уклеювання фотокартки при досягненні особою віку 25-ти або 45-ти річного віку до паспорта громадянина України зразка 1994 року.

Результати роботи Центру надання адміністративних послуг Тростянецької РДА протягом 2017 року

Протягом звітного періоду Центром проведено ряд заходів, які позитивно вплинули на забезпечення ефективного, якісного та прозорого надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

В приміщені Центру створені належні та комфортні умов для надання якісних адміністративних послуг, як для суб’єктів звернення так і для працівників Центру.Вхід до приміщення Центру облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення Центру має зону очікування та інформування, зону обслуговування, закриту частину для обробки документів та кімнату для зберігання документів (архів). Поряд з приміщенням розташоване місце для паркування автомобілів. В зоні очікування та інформуваннярозміщений рецепшин, де диспетчер-консультант встановлює причини звернення суб’єкта звернення до Центру, надає консультації з різних питань, які відносяться до компетенції Центру, направляє до адміністраторів Центру за напрямками їх функціональних обов’язків,  приймає заходи щодо запобігання утворення черг. Також в  приміщені Центру розміщено 6 інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв необхідних для отримання адміністративних послуг, переліком документів необхідних для отримання адміністративних послуг, та інформаційними і технологічними картками адміністративних послуг. Для зручності відвідувачів є доступ до мережі Інтернет,розташовані  зручні місця для сидіння.