Інформація для суб’єктів звернення

про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" щодо спрощення реєстрації осіб як платників податків

До уваги суб’єктів господарювання!

З 8 листопада 2013 року змінені реквізити сплати за реєстраційний збір до місцевого бюджету.

БАНК:ГУДКСУ у Сумській області

МФО:837013

КОД ПЛАТЕЖУ:22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ):37344688

ОДЕРЖУВАЧ ПЛАТЕЖУ:УК Тростянецький р/Тростянецький/22010300

РАХУНОК:31115170700388

До уваги суб’єктів господарювання !

Відповідно до Закону України від 16.10.2012 № 5461-VI “ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства юстиції України ” з 01.07.2013 року  функції з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців передаються від виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій до центрального органу виконавчої влади , що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Тобто, з 01липня 2013 року юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців реєструватиме державний реєстратор реєстраційної служби Тростянецького районного управління юстиції за адресою: 42600 Сумська обл. м. Тростянець, вул. Горького,3 кабінет № 22 ( приміщення райдержадміністрації) , телефон 0( 5458) 6 80 87.

Споживачам адміністративних послуг !!!

На виконання пункту 83.9. Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 року «Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава» затвердженого Указом Президента України від 12.03.2013 №128/2013 та пілотного проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту»,   до кінця серпня 2013 року  у міських та селищних відділеннях поштового зв’язку планується відкрити пункти надання адміністративних послуг.

Метою даного проекту є створення для споживачів адміністративних послуг ефективних механізмів доступу до адміністративних послуг, закріпити прозорість процедури та легкість отримання результату. Також відкриття пунктів надання адміністративних послуг спростить процедуру їх надання як в часовому просторі, так і мінімізації зусиль громадян для отримання бажаного результату.

             З червня 2013 року в селі Боромля в відділені поштового зв’язку діє пункт надання адміністративних послуг в якому розміщена необхідна інформація щодо отримання адміністративних послуг.

На шляху до сервісної держави через якість адміністративних послуг!

Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до діяльності органів влади. Складовою частиною цього напрямку є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.         

В Центрі надання адміністративних послуг Тростянецької районної державної адміністрації створені належні умови для ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, постійно покращується якість їх обслуговування в одному приміщенні;  адміністративні послуги органами влади надаються відкрито та прозоро.