Результати роботи Центру надання адміністративних послуг Тростянецької РДА протягом 2017 року
Протягом звітного періоду Центром проведено ряд заходів, які позитивно вплинули на забезпечення ефективного, якісного та прозорого надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.
В приміщені Центру створені належні та комфортні умов для надання якісних адміністративних послуг, як для суб’єктів звернення так і для працівників Центру.Вхід до приміщення Центру облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення Центру має зону очікування та інформування, зону обслуговування, закриту частину для обробки документів та кімнату для зберігання документів (архів). Поряд з приміщенням розташоване місце для паркування автомобілів. В зоні очікування та інформуваннярозміщений рецепшин, де диспетчер-консультант встановлює причини звернення суб’єкта звернення до Центру, надає консультації з різних питань, які відносяться до компетенції Центру, направляє до адміністраторів Центру за напрямками їх функціональних обов’язків, приймає заходи щодо запобігання утворення черг. Також в приміщені Центру розміщено 6 інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв необхідних для отримання адміністративних послуг, переліком документів необхідних для отримання адміністративних послуг, та інформаційними і технологічними картками адміністративних послуг. Для зручності відвідувачів є доступ до мережі Інтернет,розташовані зручні місця для сидіння.
На даний час в Центрі надання адміністративних послуг надається 57 видів адміністративних послуг, в тому числі: 25 послуг структурними підрозділами Тростянецької районної державної адміністрації; 23 послуги територіальними органами виконавчої влади та 9 послуг органами місцевого самоврядування. Споживачами послуг являються як жителі міста, так і жителі сільської місцевості. В майбутньому Центр планує збільшити спектр адміністративних послуг, які будуть надаватися виключно адміністраторами в приміщенні Центру.
Штатна чисельність працівників Центру складає 5 одиниць: керівник Центру, 4 адміністратора та найманий працівник за цивільно-правовим договором, який забезпечує упорядкування документів, оформлення архівних справ, приймає заходи щодо запобігання утворення черг в секторі інформування та очікування Центру, надає консультації суб’єктам звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надання інформації про платіжні реквізити та сплати адміністративного збору, проводить опитування (анкетування) для визначення якості надання адміністративних послуг в Центрі.
Адміністратори Центру забезпечують надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Також в приміщенні Центру здійснює прийом державний реєстратор юридичних та фізичних осіб – підприємців, який безпосередньо опрацьовує та видає суб’єктам звернення готові результати адміністративних послуг з питань державної реєстрації бізнесу. За звітний період державним реєстратором юридичних та фізичних осіб – підприємців надано 268 адміністративних послуг.
У Центрі забезпечено присутність державних кадастрових реєстраторів, які приймають документи від адміністраторів Центру для оформлення адміністративних послуг у сфері земельних відносин, а також здійснюють консультування заявників щодо внесення та отримання відомостей з Державного земельного кадастру.
Центром впроваджено та функціонує 3 автоматизовані системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації, тобто державні реєстри, а саме:
- Держаний реєстр речових прав на нерухоме майно;
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- Національна кадастрова система.
З метою здійснення моніторингу наданих адміністративних послуг в Центрі з 1 липня 2017 року запроваджений реєстр адміністративних послуг, який передбачає внесення, облік та зберігання відомостей про зареєстровані та надані адміністративні послуги.
Крім цього, відповідно до експертного висновку Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру адміністратор Центру 19.10.2017 року отримав доступ до робочого місця стороннього користувача автоматизованої системи Державного земельного кадастру- це надає можливість суб’єктам звернення відразу отримувати адміністративні послугу з питань надання відомості з Державного земельного кадастру у формі витягу, завдяки цьому зменшився термін надання адміністративної послуги та значно скоротилися черги. Протягом трьох місяців адміністратором надано 182 адміністративні послуги з питань видачі витягів з Державного земельного кадастру.
На виконання вимог Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про адміністративні послуги»та внесеними змінами до Кодексу України про адміністративне правопорушення адміністратори Центрів надання адміністративних послуг мають право накладати адміністративне стягнення передбачені статтями 197, 198 КУпАП у вигляді попередження безпосередньо в Центрі. Відповідно до вищезазначених законодавчих актів та змін до них, адміністратори Центру склали та винесли 318 постанов у вигляді попередження. Також для суб’єктів звернення постійно проводяться роз’яснювальні роботи щодо недопущення порушень вимог даного законодавства України.
За звітний період адміністраторами Центру зареєстровано 12 934 звернення, виконано та надано 12 234, відмов 258, винесено постанов у вигляді попередження 318 та надано 13 873 консультації з різних питань, що в декілька разів перевищує показники минулих років. У порівняні з аналогічним періодом минулого року кількість наданих адміністративних послуг збільшилася на 22%.