ОНЛАЙН-СЕРВІСИ «ЕНЕРА СУМИ»: КОНТРОЛЬ НАРАХУВАНЬ І ОБСЯГІВ СПОЖИТОЇ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ, ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРО ТАРИФИ

Під час брифінгу прессекретар відділу по роботі на конкурентному ринку ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» Наталія ГОНЧАРОВА детально розповіла про онлайн-сервіси, які запровадила компанія

За її словами, найбільш популярний онлайн-сервіс «ЕНЕРА СУМИ» – особистий кабінет споживача електроенергії Сумської області. Минулоріч його удосконалили і запустили під новим брендом «E-Svitlo». Для зручності та комфорту клієнтів дистанційна безкоштовна веб-платформа об’єднала послуги постачальної та розподільчої компаній.

Також є можливість завантажити мобільний додаток для Android. Для цього треба в Play Маркеті ввести в пошуковий рядок «E-Svitlo Sumy».

«Е-Svitlo – це сучасний інструмент, який надає клієнтам «ЕНЕРА СУМИ» доступ до максимально повної інформації щодо їхнього особового рахунку. Контроль нарахувань і обсягів спожитої електроенергії, завантаження рахунків, перегляд історії платежів, передача показників, здійснення оплат, отримання консультацій – усі ці функції доступні на модернізованій веб платформі», – повідомила Наталія Гончарова.

Крім того, вона повідомила, що розрахуватися за спожиту електроенергію без черг і комісії дозволяє особистий кабінет «ЕНЕРА СУМИ». Також для здійснення онлайн-оплати можна скористатися звичними мобільними додатками банків або сервісами інтернет-розрахунків (наприклад, Portmone чи EasyPay).

Кошти, сплачені за спожиту електроенергію, зараховуються не відразу, а після опрацювання платежу фахівцями ТОВ «ЕНЕРА СУМИ». Перевіряти баланс особового рахунку варто мінімум через 3 банківських (робочих) дні після оплати через інтернет або через 5 днів, якщо сплачували у поштовому відділенні.

Відео за посиланням: https://www.facebook.com/1438029333168005/videos/809173626299314